מצע בחירות למפלגת הציונים בהנהגרת מתן אלבוחר לראשות הממשלה

 

החינוך של ילדינו יהיה באותה חשיבות ועדיפות  כמו הביטחון והבריאות .

בתחום החינוך    אנחנו נדרוש שבבתי ספר ובמכללות ובאוניברסיטה   ילמדו   חינוך לדמוקרטיה ולמנהיגות ויזמות כבר מגיל צעיר ונגדיל את תקציב החינוך משמעותית  ונדרוש הכשרה מקצועית וטובה  למורים. אנחנו  נשנה את מערכת החינוך מהיסוד נדרוש שהכיתות יהיו עם הרבה פחות תלמידים שיהיו עד 15 בכיתה ויהיה תומך או תומכת הוראה אחד לפחות בכל כיתה שיתנו יחס אישי לכל תלמיד   אנחנו נדאג  להפחית את שיעורי  הבית וגם נפחית את המבחנים ואת המשימות העתקה מהלוח והכתיבה  כי אפשר גם ללמוד  אחרת בדרך חווייתית ובדרך שתגבש את התלמידים אחד עם השני  וגם  כהה התלמידים  ירצו לבוא לבית ספר ויהיה להם יותר כיף וגם הם ילמדו יותר טוב והכי חשוב הם יהיו חברים אחד של השני ויקבלו את האחר באשר הוא   הם גם יהיו מגובשים וזה כבר הבסיס לחברה מכילה וסובלנית וטובה יותר   בלי גזענות ואפליה.

נדרוש לעשות יותר שיעורי אקטואליה כבר מגיל צעיר ונדרוש ללמד אזרחות כבר מכיתה ו      

ונדרוש מבתי הספר לתת חינוך לא לגזענות  ולא לאלימות  ולא למלחמות וכן לשלום   וכן לאהבה    וכן לקבלת האחר.

ונדרוש מבתי הספר לתת חינוך ציוני לאהבת הארץ כבר מגיל קטן.

ונדרוש שבבתי הספר ילמדו על המנהיגים הגדולים של ישראל  ומנהיגי הציונות הגדולים כמו הרצל למשל. 

אנחנו נדרוש לשלב חרדים ודרוזים נוצרים וערבים במערכת החינוך הממלכתית וכך שנקים בתי ספר מעורבים  לכולם.

ונגדיל את שכר המורים   בצורה משמעותית ונדאג שיום שישי יהיה חופש לכל בתי הספר  כולל את  החינוך המיוחד.

 

 

הנוער בישראל

אנחנו נכפיל את תקציבי תנועות הנוער בצורה  משמעותית  ואנחנו נכפיל את תקציבי קבוצות הנוער של הספורט  כמו קבוצות כדורגל כדורסל ג'ודו  טניס וכול הקבוצות בענפי הספורט האחרים.

אנחנו נדאג לשתף בני נוער במה שקורה במדינה  ונדאג לשתף אותם במחאות חברתיות וכדומה.

אנחנו נדאג שבתנועות נוער ישתתפו יהודים ערבים דרוזים נוצרים ומכל המגזרים ומכל המגדרים.

אנחנו נדרוש שבתנועות נוער ידברו עם הילדים/נערים  על סובלנות וקבלת האחר ושידברו איתם על נושא של שלום ולהסביר להם עד כמה זה חשוב.

אנחנו נדאג לתת תקציבים גדולים לנוער של המפלגות בכנסת לא משנה עם זה ימין או שמאל כי אנחנו חושבים שהנוער מעורב פוליטית   זה חשוב  וזה מבורך.

 

 

 

 

כלכלה  בישראל

אנחנו בכלכלה בגישה סוציאל דמוקרטית  כי אנחנו חושבים שהמדינה צריכה להתערב בכלכלה כדי ליצור כלכלה שוויונית וטובה ונכונה  אנחנו נחוקק חוק שנותן דמי אבטלה לעצמאיים וניתן מענקים לעסקים הקטנים והגדולים מתי שצריך וגם אנחנו ניתן מענקי חינוך לסטודנטים ולילדים שאין להם כסף כדי ללכת  ללמוד בבית ספר או   באוניברסיטה או אקדימה וכדומה

 

 

 

 

חוקים שנחוקק ודברים שנעשה

 נחוקק חוק שראש ממשלה נאשם בפלילים לא יכול לכהן ונגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות ונחוקק חוק שייתן דמי אבטלה לעצמיים ונחוקק חוק שייתן לזוגות לקיים נישואים אזרחיים וניתן לזוגות להטבים  להתחתן בישראל  ולהביא ילדים בישראל ונאסור טיפולי המרה  ונאפשר הליך פונדקאות.

ונבטל את חוק הלאום.

 אנחנו  נתמוך בהפרדת דת ומדינה. ואנחנו לא נשב תחת ראש ממשלה נאשם בפלילים לא משנה  מי זה. 

 

 

 

 

 

 

נושא יהודה ושומרון וההתנחלויות

אנו נפעל כדי לפנות את ההתנחלויות ביו"ש כמובן שזה יהיה בהסכם עם הפלסטינים של שטחים תמורת שטחים או פינוי תמורת שלום אנו נפעל להתנתקות שנייה מיו"ש כמובן שזה יהיה תמורת שלום או תמורת הסכם אחר  וזה לא יהיה חד צדדי אנו נדאג למגורים חלופיים למופנים ונדאג לתת להם פיצויים כספיים,  נממן להם ליווי ושירות  פסיכולוגי אישי וריגשי בתקופה כזה זו שהם צריכים לעזוב את בתיהם את המקום שהם גדלו בו ולהתחיל חיים חדשים. אנו נדרוש מהמשטרה/ צבא לנהוג ברגישות ובהבנה ובהידברות עם המפונים   ולא באלימות ובכוח במהלך הפינוי  אנו נדרוש מהשוטרים והחיילים שהם משתתפים בפינוי לנסות להימנע מלפעול באלימות ובכוח   כל האפשר ולפעול ברגישות ובהבנה כלפי המפונים  שהתמונות האלימות שראינו  בפינוי עמונה  ובפינוים בהתנחלויות אחרות אנו ננסה כל האפשר להימנע מתמונות כאלה אלימות.

 ננסה להגיע עם ראשי מועצת יש"ע להידברות בצורה מכובדת וישירה בניסיון להגיע איתם לפשרה שמקובלת על כל הצדדים   שתמנע פינוי אלים.

לא נעשה פעולת  חד צדדיות  לא תהיה התנתקות חד צדדית   מיהודה שומרון עם תהיה התנתקות אז היא תהיה אך ורק בהסכם שיהיה מקובל על כל הצדדים.

וגם אותו דבר עם פינוי התנחלויות  לא נפנה אותם בצורה חד צדדית ובלי ההסכם עם הפלסטינים ומועצת יש"ע  אלה עם כן הם יושבים במאחז בלתי חוקי.

אנו נעצור באופן מידי את הבנייה בהתנחלויות   ואת הרחבת ההתנחלויות.

אנו ננסה להגיע עם ראשי הרשות הפלסטינית וראשי מועצת יש"ע להדברות ישירה ומכובדת של כל הצדדים עלך מנת להגיע להסדר מדיני שיכלול בו פינוי ההתנחלויות מיהודה ושומרון הסדר של היפרדות מהפלסטינים  בצורה של שתי מדינות לשני עמים נבנה גדר בטחון לאורך הקו הירוק בגבולות 67.    בהסדר שיהיה מקובל על כל הצדדים כדי למנוע פינוי חד צדדי משתי הצדדים גם מהצד הישראלי וגם מהצד הפלסטיני  ופעולות חד צדדיות  משתי הצדדים,  כמו התנתקות חד צדדית . וגם בהסדר הזה נדאג  שכל מיני ארגוני טרור כמו חמאס וכאלה לא יוכלו להשתלט על האזור שמה.

 

 

 

 

 

 

 

מדיני ביטחוני

אנחנו נמשיך בדרכו של יצחק רבין ז"ל נלך בדרך השלום לא בדרך האלימות  ותמוך בתוכניות נסיגה ונתמוך בשני מדינות  לשני עמים ונתמוך במזרח ירושלים כבירת פלסטין ונתמוך בהיפרדות מהפלסטינים   ונשמור על צה"ל חזק כמו שהוא היום. ואנו נתנגד לכל מהלך חד צדדי כל שהו תהיה התנתקות שנייה אבל רק עם זה בהסכם שמקובל על כל הצדדים או עם זה תמורת שלום.

 

 

 

 

 

 

 רצועת עזה וחמאס

אנו נתנגד לכל כניסה קרקעית לעזה או כניסה ישראלית כל שהיא לעזה אנו נדאג שכל פעם שחמאס יורה טילים לשטח ישראל אז אנו נדאג שצה"ל יתקוף לו מטרות  ותשתיות ובניינים שלהם  ויפגע בבתים של בכירים

 

 

בחמאס והגי'אד  האיסלמי ויחסל שמה בכירים שלהם   ממתקפות מהאוויר אנו ננסה למנוע כל האפשר פגיע באזרחים חפים מפשע. 

 

אנו נעשה את כל המאמצים כדי שלא להגיע איתם להסלמה אנו נדאג שחמאס לא יכתיבו לתושבי הדרום את סדר היו ועם הם כן אז צה"ל ייתן לחמאס  מכות שחמאס לא ראו כמותם אי פעם בהיסטוריה שלהם.

אנו נעשה מה שאפשר כדי להחזיר לתושבי הדרום את השקט ואת השלווה.

 

 

 

 

 

 

 

 

מצע הקהילה הגאה של מפלגת הציונים בהנהגת מתן אלבוחר לראשות הממשלה

 

מפלגת הציונים היא הבית של הקהילה הגאה בישראל

 

 

אנחנו נחוקק חוק נישאים אזרחיים אנחנו נפעל כדי שיהיה שיוון זכויות מלא בלי הבדל בין דת גזע מין נטייה מנית מגזר מגדר צבע עור ודעות פוליטיות 

אנו נתקן את חוק הפונדקאות ככה שזוגות להטבים יוכלו ללדת בהליך פונדקאות בישראל   ונפעל לכך שמדינת ישראל תכיר בזוגות  להטבים  ואנו נפעל ביד קשה נגד הגזענים הומופובים    נחוקק חוק שאוסר על גזענים והומופובים ושוביניסטים  וכהניסטים   להתמודד בבחירות לכנסת ולכהן כחברי כנסת.

אנו נדאג לשים סוף לאפליה.

אנו נפעל כדי להכריז על ארגון להבה כ- ארגון טרור ונוציא אותו מהחוק.

 

 

אנו נפעל כדי שהקרן החדשה לישראל תהפוך לגוף ממשלתי  לכל דבר ועניין אנו נדאג לתת תקציבים לארגונים כמו האגודה למען הקהילה גאה וארגונים כמו שלום עכשיו ובארגון בצלם  וכדומה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הורדת גיל ההצבעה בבחירות המוניציפליות לגיל 16

נאום ברכה לממשלה החדשה